Marketing, zarządzanie, finanse
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Budowanie relacji z pacjentami jest najtańszą formą marketingu, Wpływa na lojalność i przywiązanie pacjentów, wspomaga polecenia I rekomendacje, diametralnie obniża koszty pozyskiwania pacjentów Z zewnątrz i zwiększa dochody stomatologa. Kluczowa jest szybkość reakcji. Właściciel gabinetu musi mieć pewność, że pracownicy odpowiadają na pytania lub wiadomości od pacjentów. One natomiast mogą docierać do gabinetu różnymi kanałami. W zależności od wieku pacjenta może to być rozmowa telefoniczna, ale mogą to być też pytania zadane: na chacie, w aplikacji Messenger, za pomocą SMS-ów lub maili. 

Spis treści - subskrypcja

loading...
2024
2023
2022
2021
2020
2019

KSIĘGARNIA STOMATOLOGICZNA

ZGODY KSIĄŻKA min

 

EWA MAZUR PAWŁOWSKA