Na polskim rynku pojawiają się coraz to nowe pomysły jak zdobyć klientów. Ostatnio modna jest oferta skierowana dla narzeczonych – tzw. stomatologia ślubna.
Jednym z podstawowych narzędzi jest kalendarium przedślubne, informujące przyszłych małżonków o wskazanych terminach wizyt, dzięki którym tego najważniejszego dla nich dnia, ich uśmiech będzie olśniewający. Oferta jest tak sformułowana, żeby wszyscy specjaliści od „pięknego uśmiechu” byli dostępni w jednym miejscu. W takiej ślubnej ofercie znajdują się pakiety higienizacji i wybielania zębów czy też niewidoczna ortodoncja. Ważnym elementem, jest również cyfrowe projektowanie uśmiechu. Do dyspozycji narzeczonych są również specjaliści od koron, implantów, licówek oraz od wybranych zabiegów medycyny estetycznej.

Na polskim rynku pojawiają się coraz to nowe pomysły jak zdobyć klientów. Ostatnio modna jest oferta skierowana dla narzeczonych – tzw. stomatologia ślubna.



