Marketing
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Jak zabrać się do założenia własnej praktyki lekarskiej? Jaka wiedza jest nam do tego potrzebna? Oczywiście przede wszystkim musimy zdobyć wszelkie informacje dotyczące tego, jak zakładać i prowadzić firmę, księgowość. Do tego dochodzą kwestie związane z warunkami sanitarnymi, wiedza z zakresu prawa i etyki lekarskiej oraz z zakresu marketingu.

 

Szybko przekonamy się, że znalezienie dobrej księgowej i prawnika to strzał w dziesiątkę. Istotny będzie również wybór ubezpieczenia. Koniecznym będzie zgromadzenie kapitału na wyposażenie gabinetu. Na początku można zatrudnić menadżera, który pomoże nam zbudować wizerunek gabinetu – tak, aby w sytuacji dużej konkurencyjności dotrzeć do pacjentów. Lekarz stomatolog rozpoczynający swoją działalność musi być obecny w Internecie.

Powinien śledzić wpisy na forach i portalach społecznościowych. Warto założyć swoją stronę i postarać się o fanów na facebooku czy „ćwierkać” na twisterze. To na pewno ułatwi w porę zareagować, gdyby ktoś chciałby „zepsuć” mu reputację, co jest dziś niestety popularnym sposobem na pozbycie się konkurencji. Internet jest najszybszym i najsprawniejszym narzędziem przekazywania informacji i puszczania ich w publiczny obieg – tych samych informacji, które kiedyś były przekazywane w osobistej rozmowie.

KSIĘGARNIA STOMATOLOGICZNA

ZGODY KSIĄŻKA min

2020 2264 cattani banner 01 350x100

 

 

EWA MAZUR PAWŁOWSKA