ImageAby wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, KaVo wprowadziło nową kampanię reklamową Black&Red&White. Jej zadaniem jest dotarcie do każdego lekarza stomatologa. - Zależy nam na dotarciu do szerokiej rzeszy konsumentów. Chcemy, aby sprzęt KaVo, uważany za elitarny i kosztowny, trafiał do każdej grupy lekarzy stomatologów, zarówno tych, którzy wykorzystują nasze produkty na co dzień i są wierni marce, jak i do tych, którzy o sprzęcie KaVo tylko słyszeli i nigdy nie próbowali swoich sił w pracy na nim – informuje biuro prasowe firmy.

Kampania Black&Red&White ma na celu wskazanie lekarzom stomatologom wielu rozwiązań i możliwości, które mogą wykorzystać w codziennej pracy w swoich praktykach. Firma KaVo jest liderem we wprowadzaniu najnowszych rozwiązań technicznych. W swojej ofercie posiada zarówno drogi sprzęt z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi i najnowocześniejszym designem (Unit E80, COMFORTdrive, K.E.Y. Laser 3+), jak również zaawansowany technologicznie sprzęt stomatologiczny w konkurencyjnych cenach (instrumenty stomatologiczne, fizjodyspensery, mikrosilniki protetyczne). Wprowadzając na polski rynek kampanię Black&Red&White, początkowo dla instrumentów stomatologicznych, podzielono sprzęt stomatologiczny technologicznie, a co za tym idzie i cenowo. - Chcemy pokazać, że na naszym sprzęcie może pracować każdy lekarz. Seria Black – Master Series przedstawia instrumenty z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi (COMFORTdrive, COMFORTbase, GENTLEsilence 8000B, SONICflex 2008L) jest skierowana dla lekarzy, którzy szukają nowych rozwiązań. Seria Red – Expert Series (SONICflex 2003L, Seria INTRAcompact, SUPERtorque LUX) jest skierowana do specjalistów w swojej dziedzinie, którym zależy na precyzyjnym wykonywaniu swojej pracy sprzętem najwyższej jakości. Seria White – Smart Series (INTRAmatic, Turbina 646B) przeznaczona jest dla osób, które nie lubią ryzykować, chcą pracować na sprawdzonym, pełnowartościowym sprzęcie za rozsądne pieniądze – informują pracownicy KaVo.